جامع ترین راهنمای خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dhe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dhe یک پرینتر لیزری کارامد برای مصارف سنگین اداری است. این پرینتر با توان کار ماهیانه 150 هزار چاپ در ماه به خوبی پاسخگوی نیاز شما می باشد. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پرینتر لیزری رنگی لکسمارک Lexmark CX725dhe همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • گنجایش کاغذ حداکثر 2300 برگی

در حالت استاندارد پرینتر لیزری Lexmark CX725dhe دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و شما می توانید متناسب با نیاز خود از کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، لیبل کاغذی، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ پوستر و بنر (در ابعاد حداکثر A4)، مقوای نازک و پاکت نامه در آنها استفاده کنید. دستگاه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX725dhe از سه سینی اختیاری با ظرفیت 550 برگ نیز پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آنها گنجایش کلی کاغذ پرینتر شما به 2300 برگ خواهد رسید.

  • امکان استفاده از تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت

تونر کارتریج های مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) اولیه به کار رفته در پرینتر رنگی لکسمارک Lexmark CX725dhe دارای ظرفیت چاپ 7000 برگ هستند و کیفیتی عالی در چاپ را برای شما به ارمغان می آورند. اما شاید بتوان یکی از ویژگی های کاربردی پرینتر لکسمارک CX725dhe را سازگاری آن با تونر کارتریج های مختلف لکسمارک با ظرفیت های متفاوت دانست. این پرینتر لیزری رنگی رومیزی از تونر کارتریج مشکی در مدل های 74C10K0 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1SK0 (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1HK0 (با ظرفیت 25000 برگ) پشتیبانی می کند. همچنین امکان استفاده از تونر کارتریج های رنگی در سری های 74C10 (با ظرفیت 3000 برگ)، 74C1S (با ظرفیت 7000 برگ) و 84C1H (با ظرفیت 16000 برگ) در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725dhe وجود دارد. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با این تونر کارتریج به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه، سازگار با شبکه

در قسمت جلویی و پشتی بدنه پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dhe دو پورت USB 2.0 Type-A قرار دارد که از طریق آنها می توانید فلش مموری خود را به دستگاه متصل کنید. این پرینتر از قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر بهره می برد. همچنین پرینتر لکسمارک Lexmark CX725dhe دارای درگاه کارت حافظه نیز هست و فایل های ذخیره شده بر روی کارت حافظه را هم به آسانی چاپ می کند. لازم به ذکر است که اتصال این پرینتر به کامپیوتر از طریق پورت USB 2.0 Type-B و کابل انجام می شود.

پرینتر تحت شبکه لکسمارک CX725dhe برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود نیز وسیله پرکاربردی است. بر روی بدنه این پرینتر تحت شبکه پورت اترنت تعبیه شده و می توان از آن در قالب شبکه های کابلی پرسرعت بهره برد. در این حالت از چند دستگاه مختلف به صورت هم زمان به پرینتر دسترسی خواهید داشت.

اگر هنوز در خصوص خرید پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dhe به جمع بنددی نرسیده اید، سایت ایده برتر پارسیان می تواند منابع اطلاعاتی خوبی در این زمینه باشد پیشنهاد می کنیم حتما از صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان دیدن فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 21 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی